Follow my blog with Bloglovin Пъстроцветно: Ден на земята!

петък, 22 април 2016 г.

Ден на земята!

Е... Честит ви ден на прекрасната ни планета Земя!
При мен днес беше прекрасен ден. Първо поваля, после изгря слънце и всичко замириса на пролет и стана още по-зелено. Не се сдържах и изхвърчах с апарат в ръка, защото прецених, че може пък и да се получат няколко "зелени" снимки. Колко са се получили не знам. Аз поне направих разходка из квартала и се насладих на красотата.


Липсват ми разходките из гората и свежият планински въздух, няма по-добра психотерапия от това.
За съжаление, въпреки многото паркове и зелени площи, Атланта винаги ще си бъде шумна, огромна и поне за мен, не особено приятна за живот.
Та, отбих се само да пожелая на мен и на вас, да запазим Земята чиста и приятна за живот. Да не се сещаме само на дни като този, че трябва да почистим някой парк от насъбралите се боклуци. Да възпитаваме и децата си, да бъдат разумни и да опазват околната среда.
И не на последно място, да бъдем позитивни и обичащи.
Сега се усмихнете...
И си хвърлете боклука в коша, не на улицата!
Роксана





Няма коментари:

Публикуване на коментар