Follow my blog with Bloglovin Пъстроцветно: Да тичаме в името на Световния океан

неделя, 4 юни 2017 г.

Да тичаме в името на Световния океан

Голяма част от ежедневието на повечето от нас протича в интернет. Някои сърфират из мрежата за удоволствие, други по работа, трети от скука. Сблъскваме се със стотици реклами, кампании, сайтове за дарения, онлайн магазини и тнт, но рядко се случва да попаднем на истински приятни и впечатляващи неща /е, поне на мен рядко ми се случва/. Информацията из новинарските сайтове е еднообразна или пък лъжлива, и когато видя надпис "СЕНЗАЦИЯ", бягам на далече. Гледам да се ориентирам предимно към сайтове с различна тематика, блогове, които ме обогатяват с нови идеи и ме карат да мечтая повече. 
Друго място, на което вече прекарвам повече време е Instagram, както вероятно и голяма част от младите хора днес. Там следя предимно профили на фотографи, спортисти и хора занимаващи се с мода, кулинария и ръчно правени неща. Този тип социална мрежа ми допада повече от други, тъй като е по-приятна и лесна за ползване. Първото нещо, което привлича погледа са красиви изображения и чак след това, на фокус идва самия текст, което поне за мен е доста разтоварващо. 
Идеята на този пост идва точно от тази социална мрежа. Днес се сблъсках с пост, който ме впечатли с идея и кауза. 

Водата има хиляди пътища, но накрая всичката се връща обратно в морето.
Африканска поговорка

Синята ни планета, Земята, чиято повърхност е покрита с повече от 70% води е пред сериозна заплаха.
Всяка година замърсяването на Световния океан става все по-сериозен проблем. Вредните емисии във въздуха, разливането на горива и изхвърлянето на пластмасови отпадъци са едни от основните замърсители на водите. Всичко е взаимосвързано. Реките, вливащи се в моретата, които от своя страна се вливат в Световния океан и водят до сериозното му замърсяване. 
За повече подробности относно важността и сериозността на темата може да ползвате безброй много безплатни онлайн източници, които я засягат подробно. 
Моята идея е да ви запозная с кампанията на Adidas в колаборация с Parley и Runtastic, която според мен е страхотна. Освен линията си маратонки, които са създадени от преработени пластмасови отпадъци събрани от Световния океан, те организират маратон /и не само/ в подкрепа на опазването му. Няма нужда от физическо присъствие на определено място, защото можете да участвате, където и да се намирате. 
Разбира се, един маратон няма да промени нищо, но пък цялата информация, с която може да се запознаете покрай тази кампания със сигурност ще бъде достатъчен повод да ограничите изпозлването на пластмасови опаковки в ежедневието си, да изхвърляте боклуците на определените за това места, да започнете да карате повече колело и да вървите пеша. В името на чистотата на нашия въздух. В наше име. Време е да се замислим сериозно. 


Аз ще вложа смисъл в утрешното ми тичане. 
Направете го и вие! 



Няма коментари:

Публикуване на коментар